GÜNÜN
GELİŞMESİ

Milli atletler döndü

31. Avrupa Salon Atletizm Şampiyonası\'nda 2 madalya kazanan Atletizm Milli Takımı kafilesi, yurda döndü.

Bizi Facebook'ta takip etmek için beğen'e tıklayınız

07 Mart 2011, Pazartesi 18:21

THY\'nin Paris uçağıyla gelen milli takım kafilesi Atatürk Havalimanı\'nda çiçeklerle karşılandı.

Şampiyonada, 1500 metre finalinde Türkiye rekoru kırarak, gümüş madalyanın sahibi olan milli atlet Kemal Koyuncu, havalimanında basın mensuplarına yaptığı açıklamada, böyle bir başarı elde ettiği için çok mutlu olduğunu belirterek, Avrupa Şampiyonalarında daha önce erkeklerde kazanılmış bir madalya olmadığını söyledi.

Altın madalyayı çok az bir farkla kaybettiğini dile getiren Koyuncu, bundan sonra farklı yarışmalarda daha büyük başarılar elde edeceğine inandığını kaydetti.

Şampiyona için 3 aylık bir hazırlık içinde olduğunu dile getiren Koyuncu, \'\'Etiyopya\'da yarışmaya profesyonel bir şekilde hazırlandık ve sonuçta başardım. Türkiye\'yi temsil etmek çok büyük güzel bir duygu. Çünkü Türkiye sporda çıtasını gün geçtikçe arttıran bir ülke. Daha önce Avrupa Şampiyonalarına sadece sporcu katılımı için katılıyorduk, ülkenin katıldığını göstermek için. Şimdi katıldığımız organizasyonlarda madalya almak için çalışıyoruz. Bu da atletizmde çok geliştiğimizi gösteriyor\'\' şeklinde konuştu.

-HALİL: \'\'DESTEK OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM\'\'-
Şampiyonada 3000 metrede bronz madalyanın sahibi olan Halil Akkaş da uzun bir aradan sonra tekrar pistte Türkiye\'yi gururla temsil edebilmenin çok güzel bir duygu olduğunu söyledi.

Şampiyonaya çok iyi bir şekilde hazırlandığını dile getiren Akkaş, \'\'Buradaki amacım finale kalıp, finalde de ülkeyi en iyi şekilde temsil ederek madalya kazanmaktı. Son metrelere gidildiğinde \'yine mi dördüncülük gelecek\' diye korktum. Bana destek olan herkese çok teşekkür ediyorum\'\' dedi.

Bundan sonraki hedefinin Güney Kore\'de yapılacak dünya şampiyonasında madalya serisini devam ettirmek olduğunu anlatarak, \'\'En büyük hedefim 2012 Londra Olimpiyatları\'nda ülkeme madalya kazandırıp, güzel bir şekilde spor hayatımı noktalamak istiyorum\'\' şeklinde konuştu.

Atletizm Federasyonu Başkanı Mehmet Terzi ise NTV Spor\'un canlı yayınına katılarak yaptığı açıklamada, Avrupa Şampiyonası\'nda artık yarı finaller ve finallerde görüleceklerini ifade ederek, \'\'Halil Akkaş, daha da iyi koşabilirdi. Halil sonlarda yaptığı atakla madalya kazandı. Kemal Koyuncu ise çok yürekli koştu, madalya için koştu. Üç yarı final ve dört final koştuk. Erkeklerde ilk kez madalya aldık ve 2 madalya ile döndük. Çok sevinçliyiz\'\' diye konuştu.

\'\'46 sporcuyu özel bir projeyle olimpiyatlara hazırlıyoruz\'\' diyen Terzi, \'\'2012 olimpiyatlarında büyük hedefimiz var. Avrupa\'da 1. Lig\'de yarışıyoruz. Dünya Şampiyonaları ve olimpiyatlarda madalya almak istiyoruz\'\' ifadelerini kullandı.

KAYNAK : ajansspor
Henüz hiç yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun!

Fenerbahçeli futbolculardan anlamlı ziyaret

Fenerbahçe'nin tecrübeli futbolcuları Volkan Demirel ve Mathieu Val

UEFA iki maça soruşturma açtı!

UEFA Şampiyonlar Ligi'nde dün oynanan Celtic-Paris Saint-Germain (PS

Dünya şampiyonu gibi karşılandı!