GÜNÜN
GELİŞMESİ
TFF'de Hamzaoğlu zirvesi

(Video) Tanju Çolak, Rıdvan Dilmen'i eleştirdi!

Spor Toto 3. Lig 3. Grup'ta mücadele eden Siirtspor'un Başkanı Tanju Çolak, Galatasaray kalecisi Fernando Muslera'ya penaltı attırılmasını etik bulmayan futbol yorumcusu Rıdvan Dilmen'i çok ağır bir dille eleştirdi.


Bizi Facebook'ta takip etmek için beğen'e tıklayınız




13 Nisan 2012, Cuma 12:35
İLİŞKİLİ HABERLER
Resmi açıklama!
Galatasaray Sportif AŞ yöneticisi Ali Dürüst, teknik direktör Cesare Prandelli'nin sözleşmesini feshett...
Lawal'dan Emenike yorumu!
Süper Lig'in 12. haftasında Fenerbahçe'ye konuk olacak Eskişehirspor'da, Nijeryalı oyuncu Raheem Lawal a...
Burak Yılmaz'dan "sarı-kırmızı dalya"
Galatasaray'ın golcü futbolcusu Burak Yılmaz, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında yarın oynanacak Gazi...
Bruno Alves'in doğum günü kutlandı Melo dalya diyecek Taraftar isyanda! Protesto yürüyüşü...
HABERİN ETİKETLERİ
tanju çolak, rıdvan dilmen, fenerbahçe, fernando muslera, fatih terim, galatasaray,
Siirtspor Kulübü Başkanı ve futbol adamı Tanju Çolak, Rıdvan Dilmen'in Manisaspor maçında kaleci Muslera'nın penaltı golü eleştirisine yanıt verdi.

Çolak, Rıdvan Dilmen'in Galatasaray - Manisa maçını yorumlarken yaptığı, "Kaleci Muslera'ya penaltı attırmasını Fatih Terim'e yakıştıramadım" açıklamasını çok ağır ifadelerle eleştirdi.

Tanju Çolak, "Rıdvan çok biliyor. Kimin penaltı atacağından kime ne? O maçı yorumlasın sadece. Muslera futbolcu değil mi? Atar, sana ne" diye konuştu.

Rıdvan Dilmen'in taraf olduğunu savunan ve Fenerbahçeli kimliğinden kurtulamadığını iddia eden Çolak, "Rıdvan artık taraf olmuştur. Fenerbahçe'nin tarafı olmuştur. Objektif yorumculuk yapamıyor artik. Daha önce kendisi de söylemişti. Bırakacağım yorumculuğu objektif olamıyorum dedi. Niye bırakmadın. Bırak madem öyle. Rıdvan Türk futboluna ne vermiştir ki" dedi.
Misafir
18 Nisan 2012, Çarşamba 00:14

rıdvan şikeci azizin uşaklığını yapan taraflı bir hıyardır.

Misafir
15 Nisan 2012, Pazar 01:04

tanju sen rıdvanın kramponu olamazsın ne futbol yorumculuğunda nede adamlıkta

Misafir
14 Nisan 2012, Cumartesi 22:07

sayın yorumcular cin olmadan adam çarpmaya kalkıyosunuz...önce dürüst olun ondan sonra konuşun...dürüst namuslu ve temiz ahlaklı hiç bir insan hırsızlığı,dolandırıcılığı,namussuzluğu ve ahlaksızlığı,yani bunların ortak adı olan şike,yi ve şike yapanları,savunamaz savunmamalı ve onlara hiç bir şekilde destek vermemeli... bütün bunları yapıyorlarsa etik,den saygı,dan kural,dan ve adalet,ten bahsedemezler. siz hala neyi tartışıyorsunuz önce insan olmanın sonra,da adam olabilmenin herşeyin etiğidir.

Misafir
14 Nisan 2012, Cumartesi 17:06

gölcülügüne kimse birşey söylemiyor rıdvan ve tanju arasındaki kalite cok acık ara rıdvan önde adam gibi adam

Misafir
14 Nisan 2012, Cumartesi 16:54

en son ece erkenin programında paskal ve tanju cıvıklık yaparken görmüştük tütkiyeye örnek oluyorlardı

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 23:42

bizler tanjuya gol kıralı olasın demedikki.arkadaşlar adam olamasin dedi̇k tanjunun adamligi rivan km lerce arkasindadir eti̇k di̇ye di̇ye bagiriyorsunuz si̇ze dokununca bagiriyorsunuz.yapilani normal karşiliyorsaniz si̇zlerde normalsi̇ni̇zdi̇r.her nerde olursan ol önce saygi saygi kaldiysa tabiki.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 22:45

ben tanju colak i bir senedir hic bir yerlerde görmüyorum ama ridvan dilmeni her zaman görüyorum ve kapisilan milyon dolarlar ödenerek alinan yorumcularimzdan biri tabiki gündem yaratmak icin birilerine saldircak ki gündem de kalsin ama nafile tanju colak futbol hayatinda bile ridvan dilmenin arkasindan gitmistir bas bas bagirmistir her yerde ben ridvanla oynamk istiyorum diyerek kendini fenerbahceye atmistir var mi aksin ida eden...

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 20:55

tanjunun karakterini bilmem ama onun golcülügünü konuşan bebelerr..adamı hiç izlemeden renklere gönül veripte yorum yapmayın.. bitiricilikte üstüne hala gelmedi türkiyeye...

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 19:58

biz aslaniz, herzaman aslanlar gibi durduk boylede duracagiz, tanju colak saygin bir futbolcudur, ridvan dilmen futbolun nasil oldugunu unutmus yada kiskanmak kanlarinda oldugu gibi sacmalamakta her fenerliye bakii kalmis herzamanki gibi......

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 18:59

yav kardesım tanju colaga gol kralımolsundıye gel penaltıyı aat al golu at dıye pas verenelşr kraldır anlıyonzmu tanjuya verılen pasları bana verselrdı ben degıl golkarlı duunya gol karlı orudmm gecı beeeee gecın

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 18:17

tanju en son yorum yapacak kişisin sen. düzgün bi adammısın ki konuşuyosun.\r\n

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 17:37

rıdvan dilmen i çekemeyenler çatlasın tanju sen kimsin be...

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 17:17

tarafsın tanju tarafsın

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 17:13

rıdvan dilmen kimm ıyı ögrenın namus borcu kıme futbıol oynamak yonunde n kımden avans alıp sened ımzlamış önce galatasaray ergun gürsoya dua etsin eger edecegi dua kabul olursa tabiki tanju colak nerede kımler t.c kral olmis yetmemeiş aşmiş avrupada ülkeyi temsil etmiş altin ayakkabi almis dsoerun tanjuya pisliği 3 kjagidi kacakciliği nerede yasamiş tek kelime ile deniz fenerinin kardeşi fenerbahcede

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:33

sizin suçunuz var demekle zaten kendinin suçlu olduunu kabul ediyorsun, o zaman zaten net olarak görülüyor herşey, aziz yıldırımın kendisini savunacaına sürekli g.saraya bok atması maçlarını izletmesi gibi.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:25

tanju gibilerine hadi ordan derler

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:22

rıdvanı agzına alma degerli insan degersiz insanın konuşması yakışmiyor senin ne oldugunu biliyoruz tanju efendi

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:21

galatasarayin tanju gibi bir hirsizin savunmasina ihtiyacimi var madem objektif olacaksan dogru durust olsana tanju kimmis galatasarayi savunacak bir hirsizin bir duzenbazin savunmasinami kaldi galatasaray

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:18

rıdvan gibi bir değer ne ya ? ne değeri var ? ne yapmış da değerli olmuş ? ne başarısı var ? futbol hayatı sakatlıklarla geçmiş, avrupada oynamamış, milli takımla bir başarısı yok, teknik direktör olarak başarısı yok, kimdir, ne değeri vardır? etik değil diyebilecek bir adam deil demiş tanju o kadar

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:16

hitler bile ciksa dese galatasaray haklidir sizin icin farketmez siz iste busunuz benim hirsizim benimdir zavalli burada tartisilan sike degil akil fukarasi tanju gibi bir hirsizin ridvan dilmen gibi bir degeri agzina dolamasidir.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:10

objektif olması gerekirken, adı şikeyle anılan kulübü fanatiklikle savunan birinin yok penaltı etik değil falan demeye hakkı yok arkadaş, tanju doğru demiş

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:08

zavallı tanju colak dilin olmasa kelleni kediler götürür

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 16:08

birzamanlar araba mersedes kadın pislik herşey var türkiyeye verdikleri bunlar unutulmadı şimdide rıdvanı kullanı gündeme geliyor yoksa bitik zaten

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 15:40

9 puan farkla şampiyon olmasın, muslera penaltı atmasın, melo ve riera affedilmesin, şike yapan küme düşmesin, daha ne istersiniz.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 15:33

bir bakıma da haksız deil, utanmasa fenerbahçeyi o yönetecek, maçlardan önce de aykutu arayıp kadro hakkında tartışıyorlardır, fenerbahçe taraftarı bile rahatsız oldu artık adamdan. böyle kariyeri başarılarla dolu olsa, fenerbahçe efsanesi falan olsa yine iyi, 100 maç oynamamıştır 23923 senede, sakat sakat oturdu yıllarca.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 15:30

nasıl goller attırıldıgını herkez bılıyor ben yurt dısındayım o zamankaı yurt dısındakı spor haberlerını okudugum zaman utanıyordum kale dıbınde topu tutup tanjuyu arıyorlardı gel vurda gol olsun dıye utanmadan.sımdı cıkmıs ahkam kesıyor rıdvan dılmene sen kımsın dıyor.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 15:29

herşey garantilenmiş, çoktan küme düşmüş manisaya attırırım tabi ki penaltıyı, 2-0 olmuş, maç bitmiş, bitse de gitsek havasında 2 ekip zaten, adam dalga geçmek için atmıyor ki, 11de oynayan oyunculardan ve yabancılardan gol atmayan o kalmış, ayagı da saglam, ileride belki bir kupa finalinde penaltılarda kullanacak, onun için de tecrübe olmuş, neden bu kadar büyütmeye devam ediyorsunuz anlamıyorum, tamam 9 puan farkla şampiyon olmayalım, muslera gol atmasın, şike yapan düşmesin

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 15:25

neden attırmadınız madem volkan babacana tıpanız yemedıgı ıcın attırsaydınız ya aradakı farkı gorun ıste ne kadar etıksınız dalgadan baska nedır bu. tanju colak gıbı zavallı bır adam nasıl gelecek gundeme ıste boyle saldırmayla türk futbolunun yuz karası altın ayakkabı sahıbıymıs kara bır leke o altın ayakkabı turkıyeye.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 14:56

bu zamana kadar neden attırsın ki, garantilenmiş galibiyet, bizim maçtan 3 maç önce garantilenmiş zaten manisanın küme düşmesi, bundan başka ne zaman kullandırılabilirdi ki penaltı, sanki dalga geçti ya, biz mi düşürdük küme manisayı, bir kere fenerli volkan babacan haketti o golü yemeyi, sezon başında twitterdan musleraya sallamayı biliyordu

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 14:47

boylesıne turk futbolunun yuzkarası bır adam nasıl olurda rıdvan gıbı bır degere ne verdın turk futboluna fıye sorar her tarafı lekelerle dolu bır tanju bu zamana kadar neden attırmadın musleraya penaltı dıye sorarlar ınsana

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 14:05

tanju rıdvan kadar konuşmadı hiçbir zaman ya, b.kunu çıkardı artık rıdvan, yorumcusun tamam da artık bir yere kadar, fenerli kimliini at artık, ya da bırak.

Misafir
13 Nisan 2012, Cuma 13:44

bence tanju yerinde konuşmuş, kantarı biraz kaçırmış ama o kadar da olsun yılların golcüsü

 

Resmi açıklama!

Galatasaray Sportif AŞ yöneticisi Ali Dürüst, teknik direktör Ces

Buruk, G.Saray maçı öncesi destek istedi!

Spor Toto Süper Lig takımlarından Gaziantepspor'un teknik direktör